onsdag 8 maj 2013

på a´t igen då

Jahapp! Efter några månaders tränings uppehåll var jag igår tillbaka till gymmet. All ångest över allt annat jag fått prestera det sista 1,5 året är nu äntligen bortblåst. När jag väl skulle börja träna igen smällde en kota rakt in i en disk och min rygg är paj.. så igår var det endast fokus på överkropp och kommer så att förbli en längre tid framöver.
Igår körde jag rätt hårt i 40min förrutom vissa övningar som kändes lite förbra i ryggen. Där fick jag ta det försiktigt... Plankan ska jag upp i 5min enligt min kotknackare och den jäkeln klarade jag av i 30sek igår..30 jävla sekunder... gjorde så jäädrans ont. Men varannan dag ska jag planka och ta tid varje gång enligt honom så hjälper jag disken att bli bra... hm...

Nå idag lider som jag som fan av träningvärk... huuuga..

Som ni ser kära vänner har jag bytt blogg... den andra kom jag fasen inte underfun med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar